dimecres, 10 de juny del 2015

orquídies a Gallecs

De les 14 espècies d'Orquídies a Gallecs només n'he pogut fotografiar tres i dues més que ja tenien la florescència massa passada. Dic només perque m'agradaria trobar-les totes catorze, és clar. Això no vol dir que no estigui content. Fa un any... no m'hagués imaginat poder-les descobrir, així que no puc estar tris, no.

1. Limodorum Abortium
2. Barlia Robertiana
3. Ophrys Fusca
4. Ophrys Lutea
5. Ophrys Apifera

La primera en descobrir va ser la Barlia Robertiana, amb la que vaig experimentar gran eufòria però la que més m'ha agradat i després de dies de recerca, ha sigut l'Ophrys Apifera. D'aquesta darrera us mostro dues fotografies.






Canon 6D, EF 100mm f2.8 macro+ flash yongnuo 560III  ,    1/6 s     f5.6   100 ISO





Canon 6D, EF 100mm f2.8 macro + flash uongnuo 560III,   1/13s   f4.5 100 ISO

2 comentaris:

  1. L,has pilat amb els sacs pol.linis. Sergi al teu poble la tenim, eh! Hi és a la Rubina i per les closes.. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahhh!! Va bé saber ho. Tot just fa un any que m hi he posat amb les orquídies. De totes maneres ara ja deuen estar xungues, sino podriem fer una birra al xiri X de la rubina i de pas fer unes fotos jejeje o a l inversa anar a fer fotos.....birra.
      Em vaig quedar amb les ganes de fotografiar la limodorum abortium i també n hi ha oi Edu?

      Elimina