dilluns, 4 de febrer del 2013

Canon 6 D, EF 24-105mm L ,1000 ISO

Ja fa dies que em vaig canviar la càmera de fotografiar i l'he pogut provar amb tranquil.litat. Haig de dir que el fet de passar d'un sistema quatre terços a un de 35 mm ( full frame ) ha sigut el millor que podia haver fet. La qualitat és molt millor, amb la pega de perdre focal i tornar a comprar tot l equip i el processat ja no en parlem.
La fotografia és de l'espectale Temps, de la companyia teatre de garrilla. Abans m hagués costat molt fer aquesta fotografia i quan passava de 400 iso ja no es podia aprofitar res. Se m'ha obert un món !!!

2 comentaris:

  1. Magnifica imatge Sergi. Espero veure els teus treballs amb el nou equip.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci Jordi!! Feia molt temps que hi anava al darrera i cada dia que la utilitzo m'agrada més!! Però de moment no tinc gaire temps per dedicar i aprofundir en l'equip, temps al temps. De moment aprofito la feina per fer un arxiu del teatre de Palau Solità i plegamans i de pas comprovar com respon a iso's alts. I..... de moment em cau la baba. A més el mode de dispar silenciós és perfecte pel teatre , ja magradarà provar-lo amb natura però no hi ha focal encara.
      Merci pel comentari i ja penjaré més fotos del teatre i de natura!

      Elimina